pondělí 31. března 2014

Už jsem doma...budeš mi chybět Kluži!!!

Šest měsíců uteklo jako voda a moje rumunské dobrodružství je u konce.
Po mém výletě jsem léčil moje nachlazení a pak nastaly poslední dny mého rumunského pobytu.
Snažil jsem si je samozřejmě užít. Takže jsem například navštívil místní botanickou zahradu, která je spíše botanickým parkem. Navíc jsem tam nebyl v období, kdy tam všechno kvete. Další důvod k návratu :-)
V práci jsem si užíval poslední zákazníky. Samozřejmě jsem chytnul opět i ty velmi inteligentní, takže srandy bylo ke konci také hodně :-D
Moje drazí kolegové mě potěšili drobnými dárečky, novými plavkami (moje současné se jim nelíbili, vůbec netuším proč :-D ) a kouzelným žabákovým ručníkem ;-) Děkuju moc :-) A následně jsme společně vyrazili do víru velkoměsta!
V sobotu nastal uklízecí den. Byt jsme uklidili tak, že dle našeho názoru byl čištější než při našem příjezdu :-D Následně jsme se rozloučili s majitelem.
Navíc můj poslední večer v Kluži pro mě moje bulharská kolegyně Boryanka připravila překvápko a to bulharskou večeři. Studená polévka a musaka :-p Mňam a благодаря!
Pak jsem pelášil na byt, vyzvednout věci, vzal jsem si taxíka a nasedl na vlak směr Budapešť. Vlak měl sice zpoždění, ale to nevadilo. Aspoň jsem nečekal v Budapešti tak dlouho na vlak do Prahy. Tam si mě vyzvedli naši a jelo se domů!

Už jsem tedy v ČR a těším se na další dobrodružství :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat