pátek 24. ledna 2014

Leden, ale ne celý...

Tak se zase po delší době ozývám. Trochu mi to trvalo, co?

Konec starého a začátek nového roku jsem prožil v Kluži. Nikam jsem se nepřestěhoval jako o Vánocích. Těsně před půlnocí jsme zamířili na Belvedere (kopeček nad historickým centrem), kde bylo dosti narváno. Jak nečekané! Ale našli jsme si své místečko a sledovali ohňostroj. Krásná podíváná :-).
Na Nový rok po vyspání samozřejmě nechyběla procházka centrem. Určitě všem doporučuju. Provětráte se a odpočinete si v klidném prostředí, kde moc lidí není :-D.

Moje první dva víkendy byly pracovní, tedy jen soboty. Z víkendu vám toho však moc nezbyde. Takže žádné výletění. Ale v průběhu prvních dvou týdnů jsme zašli do čajovny, která je tu vyhlášená. Samsara jest jméno její! Prostředí hezké, ale čekal jsem lepší nabídku čajů.
Další naší akcí byl bowling. Objednali jsme si dráhu a pařili jsme a pařili. Nešlo mi to jako obvykle, ale nějaký ten strike a spare tam spadnul :-). Hlavně, že byla sranda :-).

Třetí víkend byl pařící a zároveň odpočinkový. Museli jsme ten klub dospat. Nebudu nějak specifikovat, v kolik jsem zalehl, ale brzo to nebylo :-D.

Taky abych nezapomněl! První víkend přijela dva noví stážisti. Nečekaně z Čech. Takže jsme se hned seznámili a prošli s nimi město, aby věděli, jak krásná Kluž je. Třetí víkend pro změnu přijel jeden Čech, ale navíc ještě Bulharka. Takže procházku jsem si zopakoval :-) Tentokráte v dámské společnosti B-)

V pondělí jsme si vymysleli Pancake Party u Janiny na bytě. Takže jsme pojedli palačinky s marmeládou, čokoládou a jogurtem a samozřejmě také pokecali, jak jinak, že!

Aktuálně ležím v posteli a trávím véču, kterou jsme si dali ve Fabrica de Bere. Taková lehce stylová restaurace. Mňam, mňam!!!

A po víkendu se těšte! Chystáme se na výlet. Takže budou nové zážitky. A kam to se nechte překvapit ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat