neděle 27. října 2013

První pracovni týden

Tak už to mám za sebou. První pracovní týden!!! No hlavně ze začátku to byl pořanej záhul. Vůbec jsem nestíhal. A teďka to už docela jde, i když se stále učím, a hodně toho ještě nevím. Ale určitě se to bude zlepšovat. Věřím tomu :-)

Jinak mimo práci týden probíhal spíš odpočinkově. Musel jsem si navyknout na jiný režim. Takže jsme se do víru velkoměsta jsem vyrazil jen jednou a to až v pátek a na chvíli.

V sobotu nás čekal výlet. Janina se domluvila s kolegou, že nás vezme autem na výlet k nějakým jezerům. Nakonec jsme jeli sami a dle vlastního uvážení. Takže jsme projeli kolem několika jezer. To první, u kterého jsme na chvilku zastavili se jmenovalo Tarnita. Mysleli jsme si, že se dostaneme ke břehu a uděláme několik skvělých fotek. Ale to se moc nepovedlo. Všechny přístupy ke břehu byly soukromé, proto jsme se vydali dál. A vlastně zapomněl jsem zmínit účastníky našeho výletu, já, Jirka, George a taky Janina (naše skvělá řidička). Naším dalším cílem bylo jezero Fantanele v národním parku Apuseni. Využili jsme tedy přímou cestu po místní lokální silnici. Ze začátku to byla dobrá volba, která se po vyjetí od první jezera změnila kličkovací manévry. Takhle rozbitou silnici jsem u nás ještě neviděl. Těm dírám se prostě někdy nešlo vůbec ani vyhnout. Přišlo nám, že byla i díra v díře nebo díra přes téměř celou silnici. Ale pomalým kličkovacím tempem jsme se přes ně dostali až k vytouženému jezeru Fantanele. Jezero bylo opravdu krásné i příroda. Jediné, co nám tam kazilo tento krásný pohled, byly všudypřítomné odpadky. Naštěstí ne v jezeře, ale na březích jich bylo přehršle. Cestu zpátky jsme z "kličkovacích důvodů" zvolili radši jinudy a to směrem na Belis a Huedin a pak hurá po E60 zpátky do Kluže.
Výlet to byl pěkný, určitě ho nějaký podobný zopakujeme. Určitě se můžete těšit :-)

Dneska jsem s Janinou opět zamířil do bazénu. Na začátku nastalo jedno menší překvápko. Během necelých dvou týdnu, co jsme tam nebyli, změnili návštěvní řád a všichni návštěvníci musí povinně nosit čepičku. Naštěstí se dala koupit, ale radši bych těch 20 lei utratil za něco jinýho ;-)
Pak jsme se ještě připojili k Jirkovi s Georgem na kafíčko v centru a pak hurá domů.

Tak zase příště :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat